همزمان سراسرکشور؛

افتتاح ۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به‌مناسبت هفته بسیج، ۵۰۰ طرح در حوزه قرارگاه محرومیت‌زدایی و از طریق ویدئو کنفرانس در سرتاسر استان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان استان، گفت: به‌مناسبت هفته بسیج، فردا، سه‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه، ۵۰۰ طرح در حوزه قرارگاه محرومیت‌زدایی و از طریق ویدئو کنفرانس در سرتاسر استان افتتاح می‌شود.


وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در کنار حفظ امنیت، محرومیت‌زدایی را نیز بصورت جدی در دستور کار خود دارد، افزود: در حال حاضر، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در ۵ دهستان در شمال و ۵ دهستان در جنوب استان مشغول خدمت‌رسانی بوده و قرارگاه محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی سپاه نیز در قالب بسیج سازندگی فعالیت می‌کنند.


فرمانده سپاه سلمان استان بیان کرد: قرارگاه دیگر ما، قرارگاه جواد الائمه(ع) است که کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی، از جمله حاشیه‌نشینی را مدّنظر دارد؛ حاشیه‌نشینی در استان ما یک مشکل بزرگ است، بطوری که چابهار در جنوب استان، ۶۳ درصد حاشیه‌نشینی دارد.


معروفی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌ها برای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی جوانان را پیگیری می‌کنیم، اظهار کرد: ان‌شاء‌الله تا پایان اسفندماه امسال، ۶۱ مجموعه ورزشی که ۵۰ واحد مربوط به سالن‌های فرهنگی_ورزشی صالحین و ۱۱ واحد نیز سالن‌های ورزشی ۹ دی هستند، در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/گ

افتتاح طرح های محرومیت زدایی در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.