اجرای ۵۲ عنوان برنامه در هفته بسیج در میرجاوه

جانشین سپاه شهرستان میرجاوه از اجرای ۵۲ عنوان برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

اجرای ۵۲ عنوان برنامه در هفته بسیج در میرجاوهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ پاسدار حسین قمبری  جانشین سپاه شهرستان میرجاوه افزود: امسال ۵۲ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان میرجاوه برگزار می‌شود که تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه اقتصادمقاومتی و افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

وی با بیان اینکه ترویج تفکر بسیجی در جامعه سبب افزایش روح معنویت و وحدت می‌شود، اذعان کرد: هفته بسیج فرصتی برای نمایش توانایی و آمادگی میلیون‌ها بسیجی آموزش دیده در سطوح مختلف و همچنین بیان رشادت‌ها و فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

 معاون فرماندار میرجاوه  اظهار کرد: آسایش، آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک بسیجیانی هستیم که با رشادت‌ها و ایثارگری‌های خود اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به دست دشمنان اسلام بیفتد.

ذورقی افزود: بسیج اهل بصیرت و پاسدار خطوط انقلاب است، احساس مسولیت و تعهد در برابر انقلاب، شناخت نسبت به شرایط زمان و مکان از مهمترین و بارزترین ویژگی هر فرد بسیجی است و در این راستا بسیجیان بعد از انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف وحدت همدلی را در دفاع از میهن اسلامی به ظهور رسانده اند.

در پایان این جلسه مقرر شد تا همه ادارات همکاری لازم را برای اجرای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته بسیج داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار