یادواره شهید مدافع حرم «حسینعلی کیانی» در زاهدان برگزار شد

با حضور پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، یادواره شهید مدافع حرم شهید «حسینعلی کیانی» در زاهدان برگزار شد.

یادواره شهید مدافع حرم «حسینعلی کیانی» در زاهدان برگزار شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت‌الله سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان  دراین یادواره  شهدا را مایه افتخار دانست و اظهار داشت: هر شغلی در نقش خود و در جای خود ارزشمند است، اما زمانی می‌تواند نقش خود را ایفا کند که امنیت برقرار باشد.

آیت الله سلیمانی  با بیان اینکه شهدا امنیت را برای کشور ما به ارمغان آوردند، افزود: تجلیل از شهدا تجلیل از عملکرد و از حوزه اندیشه و اخلاص آنهاست.

سردار «غلام‌نبی کوهکن» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: خداوند به حضرت موسی (ع) فرمود: «یادآوری کن به این بندگانت زمانی که آن‌ها را از تاریکی نجات دادی و مدام یادآوری کنی نعمت‌هایی که ما به آن‌ها داده‌ایم، چون این یادآوری بندگان باعث مزید نعمت‌ها خواهد شد».

وی ضمن بیان اینکه همه به برکت شهدا در این میهمانی دعوت شده‌ایم افزود: شهدا ویژگی‌های خاص دارند که به این مقام می‌رسند که خداوند فضیلت‌های بسیاری به آنان عطا می‌کند، رنگ خدایی گرفتن و اطاعت از ولایت فقیه از جمله ویژگی‌های شهدا است.

انتهای پیام/ع

یادواره شهید مدافع حرم  در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار