ورود پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس به زاهدان

پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس با استقبال شماری از مسئولان و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد.

ورود پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس به زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در سیستان و بلوچستان گفت: پیکر پاک این شهدا که ۱۷ و ۲۰ ساله هستند در مناطق عملیاتی کربلای چهار و رمضان بازمانده از دوران دفاع مقدس شناسایی شده است.


سرهنگ پاسدار حمزه دهقان افزود: پیکر مطهر این ۲ شهید گمنام امروز در یادواره شهدا شرکت داده می‌شود.


وی ادامه داد: همچنین گردهمایی بسیجیان پنجم آذر با حضور این شهدا در مصلی قدس زاهدان برگزار می‌شود.


نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در سیستان و بلوچستان گفت: پیکر این شهدا روز دوشنبه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) از مسجد ابوذر غفاری تشییع و در منطقه تعیین شده در بلوار رسالت زاهدان خاکسپاری می‌شوند.


وی تصریح کرد: تاکنون پیکر ۱۰۷ شهید در ۴۶ نقطه از سیستان و بلوچستان خاکسپاری شده است که ۱۳ نقطه از آن در زاهدان مرکز استان قرار دارد.


این استان از ۲ حوزه سیستان در شمال استان شامل شهرستان‌های زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز و بلوچستان در جنوب با شهرستان‌های خاش، ایرانشهر، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، چابهار و کنارک تشکیل شده است.

انتهای پیام/گ

ورودپیکر شهدا گمنام در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار