توانمندسازی ۷ هزار خانوار مددجوی خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت : از سال ۹۳ تاکنون هفت هزار و ۲۵۰ خانوار محروم استان به توانمندی و خودکفایی رسیدند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، عباس اهرابی  مدیرکل کمیته امداد استان گفت : از این تعداد چهار هزار و ۵۲۰ نفر مرد و دو هزار و ۵۴۸ زن سرپرست خانوار خراسان شمالی به خودکفایی رسیدند.

وی با بیان این که در سال جاری ۴۶۶ خانوار تحت حمایت به خودکفایی رسیدند ، افزود : از سال ۹۴ تاکنون دو هزار ۵۴۸ زن سرپرست خانوار با کمک‌های کمیته امداد خراسان شمالی مجری طرح‌های اشتغال این نهاد در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، خدمات، تولیدات و صنایع‌دستی شدند .

اهرابی ایجاد اشتغال پایدار را مهم‌ترین هدف کمیته امداد این استان در توانمندسازی مددجویان برشمرد و گفت: توانمندی سازی خانوارهای مددجو، خروج تدریجی آن ها از چتر حمایتی کمیته امداد خراسان شمالی را به دنبال دارد.

وی بااشاره به این که اشتغال‌زایی مددجویان حرکت چرخه اقتصادی کشور را به دنبال دارد، گفت : این نهاد با ایجاد ۲۰ هزار اشتغال خرد و زودبازده به افزایش تولید استان و همچنین استقلال اقتصادی مددجویان کمک شایانی کرده است.

انتهای پیام/ط

رشد 140 درصدی اعتبارات اشتغال مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.