همکاری بیش از 24 هزار خیر نیکوکار در طرح‌های اکرام ایتام خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت : هم‌اکنون 24 هزار و 500 خیر نیکوکار در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در سطح مختلف شغلی با کمیته امداد خراسان شمالی همکاری دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد، اهرابی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با تأکید بر اینکه بیشترین حامیان کودکان تحت حمایت این نهاد جزء دهک‌های متوسط جامعه هستند، گفت: هم‌اکنون بیش از 11 هزار و 401 نفر از کارمندان دولت حامی فرزندان یتیم و غیر یتیم تحت حمایت این نهاد هستند.

اهرابی افزود: چهار هزار نفر از این حامیان معلم،660 نفر از کارمندان نیروی انتظامی،160 نفر از امدادگران کمیته امداد و شش هزار و 500 نفر نیز از سایر ارگان‌های دولتی با این نهاد همکاری دارند.

وی گفت: هم‌اکنون 858 پزشک و 687 نفر از پژوهشگران علمی دانشگاه‌های کشور نیز به حمایت کودکان نیازمند استان آمده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: هم‌اکنون 672 نفر از جامعه کارگری نیز با این نهاد همکاری مستمر دارند که این افراد به‌طور متوسط یک تا دو یتیم و کودک نیازمند را تحت حمایت‌های خود دارند.

اهرابی همچنین مشارکت دو هزار و 258 نفر از زنان خانه‌دار در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین را نشانه اعتماد بالای مردم عزیز به کمیته امداد عنوان کرد و گفت: هشت هزار نفر از بانوان استان نیز در قالب طرح‌های مشارکتی کمیته امداد خراسان شمالی به‌صورت خودجوش با این نهاد همکاری دارند.

انتهای پیام/ط

مشارکت بیش از 2 هزار از زنان خانه‌دار در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.