اراده آهنین سازمان فنی و حرفه ای برای آبادانی "قلعه گنج"

معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تقدیر از تلاش های بنیادمستضعفان در توسعه و محرومیت زدایی شهرستان قلعه گنج گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای اراده ای آهنین در آبادانی قلعه گنج دارد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سلیمان پاک سرشت معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که در میان جمع پرشور مردم محلی در مسجد روستای رمشک قلعه گنج استان کرمان گفت: فقر چهره زیبایی ندارد اما مهارت آموزی می تواند این چهره را زیبا کند.

وی وحدت را عامل همدلی و نجات دانست و گفت: باید همدلی را در عمل و برآورده ساختن نیازهای جامعه معنا کنیم.


محمدرضا جهانگیری، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان هم در این ج گفت: طبق قرارداد با بنیاد علوی به نمایندگی از بنیاد مستضعفان کشور، آموزش مهارتی ۲۱۲۳نفر در منطقه محروم قلعه گنج در حال اجراست.

وی افزود: سال های متمادی برای بیان عمق محرومیت قلعه گنج را مثال می زدند ولی در حال حاضر در سایه به ثمر نشستن آموزش های مهارتی و سایر فعالیت های انجام شده در آینده امیدواریم خبری از قلعه گنج محروم نباشد.


بازدید از پروژه های توان افزایی جوامع محلی با محوریت مهارت، کلنگ زنی مرکز جامع سلامت در روستای محروم رمشک -قلعه گنج، اهدای پنج گواهینامه مهارت به صورت نمادین به کارآموزان روستای رمشک، بازدید از کارگاه چرم دوزی، حضور در جمع خانواده های محروم مهارت قلعه‌گنج، افتتاح بوستان وحدت در روستای رمشک و بازدید از مرکز پرورش بز موراسیا از دیگر برنامه های امروز رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در قلعه گنج بود.

انتهای پیام/ی

کلنگ زنی مرکز جامع سلامت روستای رمشک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار