باشگاه فرهنگی؛

دغدغه‌های روزنامه‌نگاران را در سینماهای کشور ببینید/ از مدینه تا ری به روایت داوود میرباقری

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا زمانی را برای بازدید از یک "نمایشگاه و یا رفتن به سینما" اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کارهای نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را به تفریح و گشت‌ و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آنها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن‌ ما را فارغ از مسائل روزمره کند.

 

سینمایی آخر هفته

خانه کاغذی فیلمی به کارگردانی مهدی صباغ زاده و به تهیه کنندگی تینا پاکروان محصول سال ۱۳۹۵ است.

داستان این فیلم دربارهٔ پدر و دختر روزنامه نگاری است که همپای یکدیگر کار می‌کنند و هیچ کدام به خاطر دیگری ازدواج نکرده اند. دختر در یک نشریه کار می‌کند و پدر هم بعد از مدتی دوباره دست به قلم می‌شود.

بازیگران: پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ثریا قاسمی، ستاره اسکندری، مهدی پاکدل، علیرضا کمالی، حسین پاکدل، محسن قاضی‌مرادی، ارد زند و شقایق فراهانی.

سایر عوامل: صدابردار: نظام الدین کیایی، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: منصوره یزدانجو، مدیر تولید: مهدی چراغی، جلوه‌های ویژه: ایمان کرمیان، عکاس: احمدرضا شجاعی، برنامه ریز و دستیار اول: کاوه صباغ زاده، دستیار دوم: سمیه میرشمسی، منشی صحنه: دنیا راد.
 

تئاتر آخر هفته

«نفر دوم» عنوان جدیدترین تولید گروه تئاتر «مهر» است که مهین صدری نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد.

محمدرضا حسین زاده مدیرتولید، روح الله زندی فرد دستیار کارگردان و برنامه ریز، شیما میرحمیدی طراح صحنه، غزاله معتمد طراح لباس و مهرداد متجلی طراح پوستر، آنونس و عکاس این پروژه نمایشی هستند.

«نفر دوم» از ساعت ١٩ روز 28 آذر در سالن ناظرزاده به روی صحنه رفته است.

 

گالری آخر هفته

نمایشگاه «دست‌های من جهان تو را تغییر می‌دهد» از مجموعه اسناد تاریخی، قسمت سوم سه‌گانه عشق است که توسط رامین اعتمادی بزرگ مجسمه ساز، پرفورمر و هنرمندهنر‌های مفهومی، عضو شهرک بین المللی هنرمندان پاریس، عضو افتخاری مرکز توسعه هنر‌های تجسمی ایران و عضو پیوسته انجمن هنرمندان «مجسمه ساز» و «نقاش» ایران است.

این نمایشگاه جمعه اول دی از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری ثالث واقع در کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره ١٤٨ افتتاح می‌شود و تا تاریخ سیزدهم دی ماه ادامه دارد.
 

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم سینمایی «مسافر ری» به کارگردانی داوود میرباقری، جمعه 1 دی‌ماه ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با هنرمندی داریوش ارجمند و جمشید هاشم‌پور خواهید دید: عبدالعظیم حسنی یکی از شاگردان امام هادی(ع)، مغضوب دستگاه دهمین خلیفه آل عباس؛ متوکل عباسی است. او به توصیه امام هادی (ع) به ایران و شهرری سفر کرده و در طول سفر با فرهنگ‌ها و جغرافیای متفاوت ایران آشنا می‌شود.

 

 انتهای پیام/

 

پیشنهاد فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان برای اولین روزهای فصل زمستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار