باشگاه فرهنگی؛

ایستاده در غبار را در قاب جادویی ببینید/ گذری بر نمایشگاه عکس «تقریب»

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا زمانی را برای بازدید از یک نمایشگاه به دست آوریم.

از روایت فرمانده جاوید الاثر لشگر محمد الرسول الله (ص) تا دردسر‌های زندگی «آذر» در سینمابه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کارهای نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را برای تفریح و گشت‌ و گذار با خانواده و دوستان به دست آوریم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آنها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن‌ ما را فارغ از مسائل روزمره کند.

  

تئاتر آخر هفته

نمایش «آندورای تئاتر اشتباهات» نوشته ماکس فریش ترجمه حمید سمندریان، به کارگردانی میثم عبدی از روز یکشنبه، ۲۱ آبان ماه با حضور جمعی از هنرمندان در تماشاخانه باران افتتاح شده است و همچنان به روی صحنه می رود.

در این نمایش، بازیگرانی چون منصور اسکندری، آزاده اکبری، اسماعیل باستانی، پریسا بهپوری، شیما بهرمن، آریا ذوالفقاری، حمید رحمتی، منوچهر رمضانی، ناصر سرلک، امید طاهری، امین قاضی، سینوره کفاش طلب و مهدی مجنونی بازی دارند.

 

گالری آخر هفته

عصر روز 13 آذرماه، نمایشگاه عکس «تقریب» که توسط مجمع تقریب مذاهب اسلامی در حاشیه کنفرانس سالانه «وحدت» برگزار و در خانه عکاسان ایران حوزه هنری افتتاح شد.

در این نمایشگاه 73 فریم عکس از 37 عکاس در گالری شماره یک خانه عکاسان به نمایش در می آیند. داوری عکس ها را فرهاد سلیمانی، ساسان مویدی و محمد نوروزی با دبیری احسان رأفتی برعهده داشته اند.

اختتامیه و اهدای جوایز این نمایشگاه همزمان با کنفرانس وحدت در تهران برگزار می شود.

 

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، جمعه 17 آذرماه ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد.

این فیلم در خصوص حاج احمد متوسلیان، فرمانده جاویدالاثر لشکر محمد رسول الله (ص) است که دوره نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده و اکنون بزرگتر شده، فرمانده لشکری می‌شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دور از مرز ایران رقم می‌خورد ...

در این فیلم سینمایی، هادی حجازی‌فر و امیرحسین هاشمی ایفای نقش کرده‌اند.

 

انتهای پیام/

 

پیشنهاد فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در نیمه آذرماه

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار