شهرستان قلعه گنج پیشرو در استفاده از انرژی های پاک وتجدید پذیر

مدیر امور برق قلعه گنج گفت: دو هزار قرارداد در قلعه گنج برای توسعه انرژی های پاک منعقد شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجاز مدیر امور برق قلعه گنج گفت:در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و بهینه سازی از مصرف سوخت فسیلی و ترویج فرهنگ استفاده از انرژی پاک، شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با انعقاد قرارداد با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، جهت کمک به خانواده های دور افتاده با پرداخت 200 میلیون ریال تسهیلات بانکی اقدام به نصب سیستم انرژی خورشیدی 5 مگابایتی در منازل شخصی آنها کرده است.


وی افزود: تاکنون 200 قرارداد جهت نصب این سیستم با پیمانکار بسته شده است که تا اواسط سال آینده نصب همه این سیستم ها انجام می شود.


مدیر برق شهرستان قلعه گنج گفت :بانصب پنل های سیستم انرژی خورشیدی در بلوار ورودی شهر قلعه گنج به طول دو کیلومتر هم اینک روشنایی این بلوار از این سیستم ها می باشد.


وی اظهار کرد :با راه اندازی نیروگاه خورشیدی 4 مگاواتی شهرک صنعتی قلعه گنج که توسط بنیاد مستضعفان کشور در حال انجام است، امید داریم که دیگر نواسان برق را دراین منطقه نداشته باشیم.


مجاز افزود: برای اولین بار نصب ایستگاه بادسنج جهت انجام مطالعات پتانسیل سنجی برای احداث چندین نیروگاه بادی در این منطقه، انجام شده است که این دستگاه می تواند به صورت آنلاین سرعت باد را به مرکز ارسال کند تا مرکز بتواند بسته نصب نیروگاه بادی را به پیمانکار ارائه کند و یکی دیگر از انرژی های پاک در این منطقه راه اندازی شود.
انتهای پیام /ی

نصب نیروگاه بادی در قلعه گنج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار