افتتاح ایستگاه بادسنجی در ریگان

مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع برق جنوب استان کرمان گفت: برای سومین بار در استان ایستگاه باد سنجی برای سنجش استفاده از انرژی برق در ریگان افتتاح شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی ثمره مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع برق جنوب استان گفت: با نصب این دستگاه در شهرستان ریگان مطالعات در زمینه نصب توربین برقی در این شهرستان انجام وبه زودی توربین برق در ریگان راه اندازی می شود .


وی عنوان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی مدیریت مصرف برق میباشد بیان داشت در راستای لبیک گویی به فرمایشات معظم له این ایستگاه در ریگان راه اندازی گردید .


مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع نیروی برق جنوب استان اظهار کرد: این ایستگاه به طول 81متر نصب گردید که مطالعات اولیه در زمینه راه اندازی احداث نیروگاه را به ما خواهد داد .


ثمره تصریح کردبا مطالعات به دست امده از این دستگاه احداث نیروگاه بادی به سرمایه گذار داخلی وخارجی گذاشته خواهد شد .


وی با اشاره به اینکه این توربین های برق به جز برق رسانی اشتغال هایی را در منطقه در پی خواهد داشت افزود: تولید برق از طریق باد در شهرستان ریگان در اولویت ما می باشند .


مدیر دفتر مدیریت مصرف برق توزیع جنوب استان اظهار کرد: این سومین دستگاه در استان کرمان می باشد که با اعتبار 2میلیارد ریال در شهرستان ریگان افتتاح شد .


ثمره عنوان کرد: این دستگاه پتانسیل سنجی در زمینه بهره گیری از برق را در شهرستان ریگان انجام خواهد داد .


وی گفت :این ایستگاه در جاده ترانزیت ریگان جاسک احداث شده است که تا مرکز شهرستان 10کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ی

سنجش ریگان برای تولید برق از انرژی باد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار