پرداخت 84 میلیارد تومان تسهیلات به روستاییان استان اردبیل

در هشت ماهه امسال ۸۴ میلیارد تومان تسهیلات به روستاییان در استان توسط کمیته امداد پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علیرضا حسین‌نژاد معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل صبح امروز در جلسه پیشگیری از بافت ناکارآمد شهری و سکونت گاه‌های غیررسمی اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی کمیته امداد پرداخت تسهیلات به روستاییان تحت پوشش بوده که در این زمینه در هشت ماهه امسال 84 میلیارد تومان تسهیلات به روستاییان در استان توسط کمیته امداد پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در هشت ماهه امسال 519 روستایی تحت حمایت این نهاد از تسهیلات کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند، گفت: ارائه این تسهیلات گام بزرگی در توسعه اشتغال و تولید در روستاها بوده و دغدغه و نگرانی‌های خانواده‌های تحت حمایت را نیز برطرف کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر 49 درصد جامعه هدف کمیته امداد استان مناطق روستایی است و این نهاد در 78 درصد روستاهای استان فعال بوده و خدمات‌رسانی مناسبی در این روستاها ارائه می‌شود.

حسین‌نژاد بیان کرد: کمیته امداد برای افزایش اشتغال و جلوگیری از مهاجرت در روستاها برنامه‌ریزی اساسی تدوین کرده و علاوه بر ارائه تسهیلات در بخش‌های حمایتی نیز گام برداشته تا با توسعه اشتغال در مناطق محروم و روستایی شاهد کاهش مهاجرت از روستاها به شهر باشیم.

وی افزود: سال گذشته 16 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات در روستاها پرداخت شد که یک هزار و 182 طرح اجرا شده و دستاوردهای خوبی برای مددجویان تحت حمایت که از این تسهلیات برخوردار شده‌اند، داشته است.

 

انتهای پیام/ع

49 درصد جامعه هدف کمیته امداد استان اردبیل مناطق روستایی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.