معاون دادگستری اردبیل؛

روند مهاجرت از روستاها در اردبیل نگران کننده است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: روند مهاجرت از روستاها در استان اردبیل نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در جلسه پیشگیری از بافت ناکارآمد شهری و سکونت گاه‌های غیررسمی در اردبیل گفت: متاسفانه در حال حاضر آمارهایی مبنی بر مهاجرت از ۲۱۱ روستای اردبیل وجود دارد که این امر بسیار نگران کننده است.

وی اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر آمارهایی مبنی بر مهاجرت از 211 روستای اردبیل وجود دارد که این امر بسیار نگران کننده بوده و باید دستگاه‌های مربوطه روند خدمات‌رسانی به  این روستاها را ارتقا دهند.

خدادادی بیان کرد: اگر شرایط اشتغال و تولید در روستاها فراهم شود، بی‌شک مهاجرت اتفاق نمی‌افتد و باید مسئولان مربوطه از جمله سازمان جهاد کشاورزی، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها اقدامات لازم را انجام دهند تا روستانشینان بتوانند در حوزه اشتغال و تولید گام بردارند و شاهد مهاجرت از این مناطق نباشیم.

وی تصریح کرد: روند مهاجرت در برخی روستاها نگران‌کننده بوده چرا که این امر سبب افزایش حاشیه‌نشینی در استان اردبیل به ویژه مراکز شهری شده و آسیب‌های اجتماعی زیادی را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/ح

مهاجرت از 211 روستای اردبیل نگران کننده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.