سرپرست فرمانداری دشتی:

طرح‌های اشتغالزا در روستاهای دشتی اجرا می‌شود

سرپرست فرمانداری دشتی گفت: با پرداخت تسهیلات کم بهره برای جوانان جویای کار طرح های اشتغالزا در روستاهای دشتی اجرا می شود.

طرح‌های اشتغالزا در روستاهای دشتی اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسینی صبح دوشنبه در نشست با امام جمعه بخش کاکی اظهار داشت: دولت تسهیلات خوبی با بهره کم در راستای فراهم کردن زمینه فضای کسب کار برای جوانان جویای کار به‌ویژه در روستاها آماده پرداخت دارد.

وی افزود: باید با اطلاع‌رسانی مطلوب زمینه را برای حضور جوانان برای ارائه طرح های اشتغالزا متناسب با ظرفیت روستا اقدام شود.

حسینی بیان کرد: طرح کارورزی به عنوان یکی دیگراز طرح های خوب دولت در جهت حمایت از اشتغال جوانان در حال اجرا است که تاکنون استقبال خوبی نیز در شهرستان صورت گرفته است.

وی از حمایت‌های امام جمعه بخش کاکی تقدیر کرد و ادامه داد: حجت الاسلام محمدی از افرادی است که صاحب ایده و نظرات ارزشمندی است که در این مدت که در خدمت مردم شهرستان هستیم بتوانیم از نظرات ایشان بهره کافی در راستای توسعه شهرستان برداریم.

امام جمعه کاکی نیز از استاندار بوشهر به‌واسطه انتخاب محمد حسینی به سمت سرپرستی فرمانداری شهرستان تقدیر کرد و گفت: حسینی فردی دلسوز، کاردان، توانمند و همراه دولت است که می تواند برای خدمت به مردم و شهرستان ایفای نقش کند.

حجت الاسلام محمد محمدی افزود: در این مدت کوتاه استاندار بوشهر نیز تلاشی خوبی در سطح استان و کشور در راستای توسعه استان بوشهر انجام داده است که از تلاش های صورت گرفته تقدیر وتشکر می شود.

وی افزود: همه مدیران در راستای خدمت بی منت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزند و ما نیز به نوبه خود آماده هر گونه همکاری با مدیران شهرستان هستیم.

انتهای پیام/پ

اجرای طرح‌های اشتغالزا در روستاهای دشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.