دولت و مجلس با جدیت به دنبال حمایت از اشتغال در روستاها است

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس با جدیت به دنبال حمایت از اشتغال در روستاها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شکور پورحسین، نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: قانون حمایت از اشتغال در روستاها حائز اهمیت است و با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته زمینه اشتغال پایدار در روستاها فراهم می‌شود تا دغدغه و نگرانی مردم روستاها برطرف شود.

وی با اشاره به این که دولت و مجلس با جدیت به دنبال حمایت از اشتغال در روستاها است افزود: نیاز است در این زمینه زیرساخت‌های مناسب فراهم شود که باید در استان نیز به همین منوال پیش برویم.

پورحسین گفت: یکی از راهکارهای پویایی اقتصاد منطقه تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری است که باید مدیران دستگاه‌های اجرایی تک تک تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند تا اقتصاد منطقه را پویایی بخشیم.

وی بیان کرد: متاسفانه استان اردبیل در گذشته با محرومیت روبه‌رو بود که به همین منظور نیاز است در جذب اعتبارات به این استان اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات را در این زمینه برطرف کنیم.

انتهای پیام/ح

زمینه اشتغال پایدار در روستاها فراهم می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.