نماینده مردم اردبیل درمجلس شورای اسلامی؛

سهم استان اردبیل در راستای ایجاد اشتغال روستایی 355 میلیارد تومان می باشد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها 355 میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات به استان اردبیل اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در سفر به شهرستان نیر با حضور در محل مسجد جامع روستای ویرثق و قره شیران با شورا و دهیاران شهرستان نیر دیدار کرد و اظهارداشت: از محل صندوق توسعه ملی و برای ایجاد اشتغال روستائیان 355 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که به صورت قرض الحسنه با سود 6 درصد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی افزود: با تعلق گرفتن این تسهیلات گام موثری در عمران و آبادانی روستاها شاهد خواهیم شد.

نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی به 2 برابر شدن اعتبارات عمرانی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: با تلاش مجلس شورای اسلامی 2 هزار و 400 میلیارد تومان قیر رایگان به تصویب رسید که مسئولان استانی برای جذب و استفاده از آن تلاش کنند.

بدری از 2 برابر شدن اعتبارات جهاد کشاورزی استان اردبیل هم خبر داد و تصریح کرد: امسال اعتبارات استان اردبیل در بخش کشاورزی 70 میلیارد تومان شده که نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان نیر گفت: متاسفانه در بخش گردشگری در شهرستان نیر کوتاهی شده که تلاش می شود با دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی این کوتاهی برطرف شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی از بنیاد مسکن خواست تا در بحث بازنگری طرح هادی روستاها بافت روستایی را درنظر گرفته و از قیر رایگان برای آسفالت روستاها استفاده نماید.

بدری از اختصاص حق آبه سد سرخاب نیر به جهادکشاورزی خبر داد و بیان کرد: یک میلیون مترمکعب آب از سد سرخاب تا مردادماه سال آینده به جهاد کشاورزی داده خواهدشد تا از آن برای اجرای آبیاری مکانیزه استفاده نماید.

انتهای پیام/ح

2 برابر شدن اعتبارات عمرانی استان اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.