تولید باید متناسب با ذائقه مخاطب گسترش یابد

تولید صنایع دستی متناسب با نیاز بازار مهمترین رکنی است که باید برای صنایع درنظر گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛عباس زاده، معاون صنایع دستی خراسان جنوبی گفت : امروز ما باید به دنبال این فرصت باشم که این فرهنگ تولید متناسب با ذائقه مخاطب را در میان صنعت گران گسترش دهیم.


وی با بیان اینکه صنایع دستی مکمل گردشگری افزود : سیاه چادر عشایری در دومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان ، جاذبه های گردشگری در حوزه صنایع دستی را معرفی می کند.


عباس زاده با اشاره به اینکه صنایع دستی می تواند در جذب گردشگر، سرمایه و ارز آوری و همچنین اقتصاد مقاومتی نقش بسیار مهم و اساسی داشته باشد، گفت: یکی دیگر از دغدغه های ما در حوزه صنایع دستی صادرات این محصولات است که تشویق هنرمندان برای شرکت در نمایشگاه های بین المللی و برپایی نمایشگاه های ترویجی و برگزاری کمپین تخصصی صادرات می تواند بسیار راه گشا باشد.


معاون صنایع دستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیاری از کسانی که درصدد سرمایه گذاری، خرید انبوه و بازار جهانی بودند، در دومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان حضور پیدا کردند، بیان کرد: صنایع دستی علاوه بر عرضه تولیدات در نمایشگاه در واقع ارتباط صنعت گر خراسان جنوبی با صنعت گران دیگر استان ها را تسهیل کرده و پل ارتباطی محکمی برای عرضه و معرفی و فروش محصولات خواهد بود.


وی افزود: در این نمایشگاه هدف ما صرفا فروش محصول نیست بلکه هدف ما انتقال فرهنگ غنی استان به سایر استان ها و سایر نقاط جهان و معرفی بیشتر صنایع دستی به مردم استان خراسان جنوبی است که پرشور و با علاقه از صنایع دستی در این نمایشگاه استقبال کردند.


عباس زاده بیان کرد: اگر هنرمندان و مردم از صنایع دستی حمایت کنند قطعا خواهیم توانست بازارهای کشورهای دیگر را نیز به دست آوریم.
انتهای پیام/ک


صنایع دستی مکمل گردشگری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.