رشد کیفی خدمات در بیمارستان‌های دولتی

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: سطح کیفی خدمات در بیمارستان‌های دولتی رشد یافته است.

رشد کیفی خدمات در بیمارستان‌های دولتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ امیر حسین قاضی زاده هاشمی در بازدید از پروژه بیمارستان هاشمی نژاد مشهد با بیان اینکه  اقدامات صورت گرفته در توسعه، بهسازی و نوسازی فضا‌های درمانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال‌های اخیر بسیار چشمگیر بوده افزود: با رشد شاخص‌های کیفی در بیمارستان‌های دولتی، در حال حاضر نگاه مردم نسبت به مراکز دولتی تغییر یافته است و تمایل بیماران نیز برای استفاده از این خدمات افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته بیمارستان قائم (عج) با مشکلات زیادی روبرو بود و برخی از بیماران در راهرو‌ها بستری می‌شدند گفت: با اقداماتی که در این مرکز در قالب ارتقاء هتلینگ صورت گرفته است، تحولی اساسی در فضای این بیمارستان ایجاد شده است؛ و اقدامی مهم‌تر که در این مرکز انجام شده افزوده شدن ۲۲۰ تخت بستری به ظرفیت بیمارستان است که جای تقدیر دارد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از هفت سال است که پروژه بیمارستان هاشمی نژاد در مرحله گودبرداری مانده بود و این امر مخاطرات و مشکلات زیادی را برای پرسنل و مردم منطقه ایجاد کرده بود، با همت و پیگیری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تیر امسال ساخت این پروژه سرعت یافته و در حال حاضر پیشرفت ۴۰ درصدی دارد.

 امیر حسین قاضی زاده هاشمی گفت: اگر در ادامه پروژه با این سرعت پیش برویم، تا اواسط یا اواخر سال آینده بیمارستان هاشمی نژاد به مرحله‌ی بهره‌برداری می‌رسد.

قاضی زاده هاشمی با اشاره  به طرح هتلینگ بیمارستان دکتر حجازی گفت: مطمئنا بیماران روان از مظلوم‌ترین بیماران هستند و اجرای این پروژه نه تنها رضایت بیماران بلکه پیش از آن رضایت خداوند متعال را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اتمام پروژه‌های عمرانی باید در اولویت قرار گیرد و بعد از آن باید به فکر آغاز پروژه‌های جدید باشیم. امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز به زودی شاهد اتمام پروژه‌های در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی مشهد باشیم.


انتهای پیام//م. ط
 

بازدید نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامیاز پروژه بیمارستان هاشمی نژاد مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.