بهره برداری بیمارستان جدید شهید هاشمی نژاد مشهد تا پایان سال ۹۷

بیمارستان جدید شهید هاشمی نژاد مشهدبعنوان یک پروژه ملی در ۳ ساختمان بیمارستان و اورژانس و کلینیک تخصصی تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛   رییس بیمارستان شهید هاشمی نژاد گفت:ساختمان بیمارستان و اورژانس 35 درصد و کلینیک تخصصی 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


دکتر سید محمد موسوی افزود: این بیمارستان با ۴۸ درمانگاه تخصصی، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، دندانپزشکی و بخش آی سی یو، سی سی یو و بخش بستری در حال احداث است.

وی گفت: کلینیک تخصصی بیمارستان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

رییس بیمارستان شهید هاشمی نژاد افزود: برای ساخت بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی شهید هاشمی نژاد ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که تا الان ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است.
 
موسوی  گفت: ۹۰۸ پرسنل با بیش از ۱۰۰ پزشک متخصص در ۱۸ بخش، ۷ پاراکلینیک و ۲۱ درمانگاه تخصصی این بیمارستان مشغول به خدمت هستند.

بیمارستان شهید هاشمی نژاد در سال ۱۳۳۳ در ۴۳ هزار متر زمین با ۱۱ هزار متر زیر بنا احداث شد و با بهره برداری بیمارستان جدید زیر بنا این بیمارستان تا ۴۰ هزار متر توسعه خواهد یافت.
 
انتهای پیام//ف.ج
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
انشاا..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
تنها امید ما بعد خدا به باشگاه خبرنگاران است. یک سری به اورژانس ببمارستان هاشمی نژاد مشهد بزنید و ببینید چطوربا جان انسانهایی که در معرض ایست قلبی و حمله قلبی هستند بازی میشود.هر چه داد میزنی کسی به فریادت نمیرسه بعد اعلام میکنند مریض دیر امده و فوتش را اعلام میکنند.پرسنل اورژانس بسیار بیتجربه حتی فاقد درک احساسات و تعهد انسانی هستند.نجاتمان دهید جان انسانها مراجعه کننده به اورژانس این ببنارسنان در خطر است