امام جمعه سمنان:

انتفاضه چهارم فلسطین پشتیبان جهانی دارد

امام جمعه سمنان گفت: انتفاضه چهارم فلسطین پشتیبان جهانی دارد و امید است با این پشتوانه به زودی ریشه اسرائیل برای همیشه قطع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه هفته چهارم آذر ماه 96 سمنان گفت: انتفاضه چهارم مردم مظلوم فلسطین در حالی آغاز شده که حتی غیر مسلمانان نیز با نقشه شیطانی ترامپ مخالفت و آن را محکوم کرده اند و این به معنای حمایت همگانی از انتفاضه، به ویژه امت اسلام و جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به پیام سردار سلیمانی به فرماندهان انتفاضه فلسطین گفت: حمایت جمهوری اسلامی از فلسطین لبیکی و شعاری نیست بلکه اعتقادی و بر اساس یاری رساندن به فریاد مظلومان است.

خطیب جمعه سمنان گفت: هرجایی مظلومی باشد، جمهوری اسلامی پشتیبان آنها خواهد بود.

آیت الله شاهچراغی گفت: انتفاضه چهارم در فلسطین به ریشه کنی اسرائیل و استکبار جهانی منجر خواهد شد و باید مسلمانان برای حمایت از مردم مظلوم به پا خیزند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین جنایت های آل سعود در یمن را تصریح کرد و گفت: جنایات آل سعود کمتر از استکبار جهانی و اسرائیل غاصب نیست چون درهمین مدت 13 هزار نفر از جمله دو هزار کودک را در این کشور به خاک و خون کشیده اند.

امام جمعه سمنان گفت: بهترین راه حل برای نابودی این کشورهای جنایت کار وحدت مسلمانان است.

آیت الله شاهچراغی با گرامیداشت 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: محور وحدت در زمان غیبت امام زمان (عج) در کشور های اسلامی ولی فقیه و حرکت در این خط محوری است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: وحدت حوزه و دانشگاه باید واقعی و در راستای فرامین رهبری وبرای سربلندی نظام باشد.

آیت الله شاهچراغی همچنین با طرح مشکلات مردم گفت: گرانی و بیکاری در کشور بر زندگی مردم‌ تاثیر گذاشته است و باید دولتمردان برای رفع این معضل اقدام کنند.

امام جمعه سمنان گفت: در بودجه سال 97 مردم انتظار دارند، گشایش اقتصادی در کشور ایجاد شود و نمایندگان مجلس در تصویب این بودجه نهایت دقت و تلاش خود را به کار گیرند.


انتهای پیام / ه


جزئیات خطبه های نماز جمعه هفته چهارم آذر ماه 96 سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار