امام جمعه سمنان:

خاتمه دادن به دعواهای سیاسی مدنظر همگان قرار گیرد

امام جمعه سمنان گفت : خاتمه دادن به دعواهای سیاسی و پرداختن به درد درماندگان باید مدنظر همگان قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه هفته اول آذر ماه 96 در سمنان گفت : خاتمه دادن به دعواهای سیاسی و پرداختن به درد درماندگان باید مدنظر همگان قرار گیرد.


وی با تأکید بر لزوم بیداری و هوشیاری ملت و امت اسلامی در شرابط کنونی افزود : به فرموده رهبری مکر و کید دشمنان همیشگی است اما هوشیاری‌ها و تقویت برادری امت اسلامی، ضربه سهمگینی به تمام توطئه‌های پیش رو خواهد بود.


آیت الله شاهچراغی اظهار داشت : همچنین رهبری فرمودند حرکت و نهضت برابر تمام دسیسه‌ها ادامه دارد چرا که تداوم نهضت به پیروزی و خاتمه ظلم‌ها منجر خواهد بود.


خطیب جمعه سمنان با قدردانی از تلاش سردار سلیمانی برای نابودی گروه های تکفیری داعش در منطقه تصریح کرد : وفای به عهد و عمل از ویژگی های بارز این سردار بوده که باید الگوی همه مسئولان باشد.


وی با بیان این که پیروزی جبهه مقاومت بسیار ارزنده است، ادامه داد : در این پیروزی بزرگ نقش رهبری، مرجعیت عراق و شهدای مدافع حرم و فرماندهی سردار سلیمانی بسیار پررنگ بوده است و باید قدر این پیروزی را دانست.


امام جمعه سمنان حضور رهبری در بین زلزله‌زدگان کرمانشاه را کاری ارزشمند دانست و گفت : این حرکت نشانه مردمی بودن رهبر فرزانه انقلا است که در غم و شادی مردم شریک است.


وی بیان داشت : امدادرسانی به هفت روستای زلزله زده کرمانشاه به سمنان واگذار شد که 2 هزار جمعیت دارد و مردم با همت سمنان از هیچ تلاش کوتاهی نکردند.


شاهچراغی به هفته گرامی داشت بسیج و نقش بسیجیان در حفظ دستاوردهای نظام اشاره و اضافه کرد: فرهنگ بسیج مانند خورشید در ایران اسلامی می‌درخشد.


انتهای پیام / ه


جزئیات خطبه های نماز جمعه هفته اول آذر ماه 96 سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار