هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال

گیتی‌پسند به دنبال کاهش اختلاف با صدر جدول

از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال دو تیم گیتی‌پسند اصفهان و آتلیه طهران قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،لیگ برتر فوتسال با انجام 7 دیدار  امروز وارد هفته بیست و دوم می‌شود و در این هفته گیتی‌پسند اصفهان با آتلیه طهران قم بازی خواهد کرد.

 رضا وثوقی، حسین‌علی محمد‌نژاد، حمید‌رضا قدسی‌راغب و محمد‌مهدی حقوقی داوران این دیدار هستند که از ساعت 16 امروزو به میزبانی آتلیه طهران و در شهر قم برگزار خواهد شد؛ فرهاد حسینیان نیز ناظر این بازی است.

گیتی‌پسند که با پیروزی در هفته گذشته و با توجه به تساوی تیم صدر‌نشین یعنی مس سونگون اختلاف خود با این تیم را کم کرد، امیدوار به ادامه این روند و رسیدن به صدر جدول است و از همین رو در این دیدار سخت به دنبال کسب 3 امتیاز است.

شاگردان حسین شمس در گیتی‌پسند هفته گذشته در اصفهان از تیم مقاومت قرچک پذیرایی کردند و در پایان با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی رسیدند؛ آتلیه طهران قم نیز در البرز با نتیجه 3 بر صفر از سد مقاومت این شهر گذشت.

سرخ‌پوشان اصفهانی با 14 برد، 5 تساوی و 2 باخت و کسب 47 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی حضور دارند؛ آتلیه طهران قم نیز در 21 هفته گذشته 9 پیروزی، 5 تساوی و 7 شکست کسب کرده و با 32 امتیاز در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.