آرامش مهمترین شاخصه‌های توسعه یافتگی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: آرامش، شادابی و نشاط از مهمترین شاخصه‌های توسعه یافتگی جوامع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه استان در ساری، گفت: ایجاد شادابی و نشاط مردم موجب کسب رضایت مردم و در پی آن کسب رضایت خدای متعال و خوش بینی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی علاوه بر تامین امنیت مردم در تمامی حوزه‌ها حضوری فعال دارد، افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما یکی از مهمترین مسئولیت دستگاه‌های متولی در بحث راه و راهداری ایجاد امنیت ترافیکی و تردد در محور‌های این استان است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت:: با توجه به شرایط جغرافیایی این استان شاهد حجم گسترده‌ای از مسافرت‌هایی به این استان هستیم که برای رسیدن به یک آرامش روحی به این استان سفر می‌کنند.

یونسی با اشاره به نقش گردشگری در معیشت مردم و توسعه اقتصادی استان، افزود:برای این که مسافران این استان با یک آرامش روحی مناسب به شهر و وطن خود بازگردند باید همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان نقش قابل توجهی را در این زمینه ایفا کنند.

وی بر توجه به همه ملاحضات ممکن و اتخاذی تدابیر ویژه برای ایجاد امنیت راه‌ها تاکید کرد و گفت: باید هر آنچه در توان داریم برای تامین امنیت راه‌ها بکار گیریم، چون مردم به امید ما و شما قدم در این محور‌ها می‌گذارند.

وی تعامل بین همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان را امری ضروری دانست و افزود: در طی چند سال گذشته حتی یک مورد هم گزارش فعالیت سوء امنیتی در استان نداشته ایم که این نشان دهنده تلاش‌های ارزنده و مدیریت بسیار خوب در مجموعه فرماندهی انتظامی استان است.

یونسی کاهش چشمگیر حوادث جاده‌ای و تلفات ناشی از ان را حاصل تلاش‌های ارزنده کارکنان پلیس راه، راهداری، اورژانس، هلال احمر و همه دستگاه‌های خدمات رسان برشمرد و گفت: در سایه این همدلی‌ها و تلاش‌های ارزنده تلاشگران این عرصه در سخت‌ترین شرایط موفق به کسب این موفقیت‌ها شده ایم.

انتهای پیام/آ

توسعه یافتگی در مازندران با افزایش امنیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار