ارتقاء امنیت اجتماعی با تعامل اجتماعی

ارتقاء امنیت اجتماعی زمانی محقق می‌شود که همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها حداکثر توان خود را در راستای انجام کار جهادی به کار گیرند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ،سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران صبح امروز در جمع فرماندهان ومسئولان انتظامی استان، گفت: تعامل اجتماعی گامی موثر در ارتقاء امنیت اجتماعی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره بر تقویت و افزایش روحیه بسیجی در جامعه تاکید دارند و باید تمامی فعالیت‌ها و برنامه ریزی‌ها منجر به تغییر رفتار در جامعه شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه این رفتار‌ها به تولید هنجار‌های اجتماعی در جامعه کمک می‌کند، گفت: نیروی انتظامی در راستای چابک سازی با ایجاد تغییر و انعطاف در برنامه‌های درونی به دنبال آن است که متناسب با تغییرات محیطی و اجتماعی به افزایش امنیت اجتماعی کمک کند.

سردار میرفیضی تاکید کرد: همکاری همه سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با امنیت اجتماعی همراه با انعطاف سازمانی می‌توانند رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشند.

وی گفت: میزان و معیار انجام وظایف در نیروی انتظامی قانون و منویات مقام معظم رهبری است و همه ما موظفیم، براساس ضوابط قانونی و تدابیر مقام معظم هبری به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک کنیم.

سردار میرفیضی اقتدار پلیس را زمینه ارتقاء احساس امنیت در جامعه برشمرد و افزود: اساس مشروعیت اقتدار پلیس در نظام اسلامی مبتنی بر پذیرش عام مردم است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تعامل دو سویه مردم با پلیس را موجب ایجاد امنیت پایدار در جامعه دانست و گفت: امنیت یک تولید جمعی است و همه سازمان‌ها و نهاد‌ها بایستی به پلیس در تولید امنیت کمک کنند.

انتهای پیام/آ

تعامل اجتماعی گامی موثر در ارتقاء امنیت اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار