امنیت لازمه ایجاد توسعه پایدار در جامعه

امنیت لازمه ایجاد توسعه متوازن و پایدار در جامعه است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسلامی استاندار مازندران در نشست با معاونان و مدیران انتظامی استان با اشاره به این که نیروی انتظامی مهمترین نقش را در تحقق امنیت دارد، گفت: امنیت از مقوله‌های اساسی است که وجود آن در تمام ابعاد زندگی بشری لازم است.
وی ضرورت تأمین امنیت را یکی از اساسی‌ترین نیاز‌های زندگی جمعی و مدنی انسانی دانست و افزود: از کارکرد‌های اصلی دولت ها، تأمین امنیت مردم و صیانت از آنان در مقابل خطرات و نهادینه کردن آن است.
اسلامی با تاکید براین که رشد و توسعه باید بر اساس مقتضیات استانی همراه با ایجاد اشتغال برای جوانان باشد، گفت: اشتغال یکی از مهمترین مولفه‌هایی است که سبب ایجاد امنیت در جامعه می‌شود.
استاندار با اشاره به این که نیروی انتظامی مهمترین نقش را در تحقق امنیت دارد، تصریح کرد: جامعه محوری، توجه به آموزش همگانی، ارتقاء فرهنگ عمومی و تقویت انضباط اجتماعی از مهمترین رویکرد‌های نیروی انتظامی در سال‌های اخیر است.
وی با ابراز خرسندی از توفیق حضور در استان ولایت مدار مازندران نقش مردم در انسجام و امنیت اجتماعی را نقشی اثر گذار دانست و گفت: مردم استان مازندران از ظرفیت‌های قابل ملاحظه‌ای برای تقویت ساختار اجتماعی استان برخوردارند.
سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه امنیت پیش‌نیاز برای نیاز‌های اساسی کشور در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است، گفت: امنیت باید مردمی شود، چون افزایش مشارکت مردمی با پلیس در کاهش آسیب‌های اجتماعی، جرایم و ناهنجاری‌ها اثرگذار خواهد بود.
وی با تاکید بر همکاری و همراهی اعضای شورای تامین استان با نیروی انتظامی برای تامین امنیت پایدار افزود: مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و مردم درایجاد و توسعه امنیت موجب پیشرفت استان در تمامی زمینه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان مازندران تسهیل دسترسی مردم به نیروی انتظامی را از مهمترین اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان عنوان کرد و گفت: تحقق این مولفه‌ها مستلزم همکاری همه دستگاه‌های های نظارتی، قضائی، اجرایی و امنیتی با ناجاست.
انتهای پیام/ک


نشست استاندار مازندران با مدیران انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.