هوشمندی پلیس قائم شهر و کشف ۶۰ هزار عدد انواع قرص و دارو‌های نیروزای قاچاق

فرمانده انتظامی قائم شهر از کشف ۶۰ هزار عدد انواع قرص و دارو‌های نیروزای قاچاق با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ محمد ولی مرادی گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مقابله با سارقان و خرده فروشان موادمخدر و همچنین مقابله با قاچاق کالا، طرح نصرت در شهرستان قائم شهر روز گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح ماموران انتظامی این فرماندهی در پلیس‌های تخصصی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با هماهنگی قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی با شناسایی و دستگیری ۱۸ متهم به سرقت و قاچاق کالا موفق شدند، ۱۶ دستگاه موتور سیکلت مسروقه و فاقد مدارک شناسایی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف دو دستگاه موتورسیکلت با حجم بالا، ۳۵ ثوب پارچه و ۶۰ هزار عدد قرص و مکمل غذایی قاچاق در این طرح خبر داد و افزود: دو واحد صنفی قهوه خانه و پنج واحد آرایشگاهی نیز به علت تخلف پلمب شد.

سرهنگ مرادی با اشاره به شناسایی و دستگیری هفت متهم به تهیه و توزیع موادمخدر از کشف بیش از سه کیلوو ۷۵۰ گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش و شیشه خبر داد.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ع

کشف ۶۰ هزار عدد انواع قرص و دارو‌های نیروزای قاچاق در شهرستان قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار