پژوهش نیروی محرکه توسعه مازندران

پژوهش نیروی محرکه توسعه در همه حوزه‌ها به ویژه نظم و امنیت در مازندران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ورود رویکرد دانش و علم محوری در ادبیات مدیریت، در چند دهه‌ی گذشته آهنگی شتابان داشته به گونه‌ای که سایر مولفه‌های سنتی و ارکان عمومی یک مدیریت نوین را تحت شعاع خود قرار داده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر نیروی انتظامی همگام با تنوع، پیچیدگی و سرعت تحولات فرهنگی - اجتماعی و بین المللی به ویژه تحولات مرتبط با نظم و امنیت عمومی، تدابیر و تغییرات وسیعی در شکل و محتوای انجام ماموریت‌ها و چگونگی برخورد علمی با پدیده‌های اجتماعی اعمال کرده است که این امر خود از ویژگی‌های یک سازمان پویا و بالنده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: پژوهش در توسعه‌ی همه جانبه‌ی پایدار و حرکت در مسیر چشم اندازی رفیع از بالندگی‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و انتظامی چنان برجسته و امکان پذیر است که می‌توان آن را بدون تردید نیروی محرکه توسعه در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه نظم وامنیت دانست.

سرهنگ باقری افزود: در این مسیر، فرماندهی انتظامی استان مازندران با بکارگیری حداکثر پتانسیل علمی و انسانی، سعی در ارتقای کمی و کیفی دانش کارکنان و دانش پژوهان دارد.

وی گفت: اشاعه فرهنگ مطالعه و تحقیق در سطح درون و برون سازمان با ایجاد بستری مناسب به منظور پاسخگویی به نیاز‌های علمی در حوزه‌های مطالعاتی، گامی موثر در ارتقاء فعالیت‌ها در سطوح مختلف است.

انتهای پیام/آ

توسعه مازندران با افزایش روحیه پژوهش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار