ابراز امیدواری لیبرمن درباره پایان یافتن تظاهرات فلسطینی‌ها برای قدس شریف!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مضحک درباره پایان یافتن تظاهرات فلسطینی‌ها در اعتراض به تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا علیه قدس ابراز امیدواری کرد.

ابراز امیدواری لیبرمن درباره پایان یافتن تظاهرات فلسطینی‌ها برای قدس شریف!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه گفت امیدوار است تظاهرات فلسطینی‌ها در اعتراض به تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در به رسمیت شناختن قدس به عنوان «پایتخت» فلسطین اشغالی رو به پایان باشد.

او در گفتگو با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت: «امیدواری ما این است که همه چیز آرام شود و ما به مسیر زندگی عادی بدون «شورش» و خشونت بازگردیم.»

این در حالیست که در پی تصمیم غیرقانونی واشنگتن علیه قدس اشغالی، خشم جهان اسلام را فراگرفته است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، روز چهارشنبه در اظهاراتی غیرقانونی  اعلام کرد سفارت آمریکا را از تل‌آویو به قدس منتقل خواهد کرد. اعتراض و تظاهرات مردم فلسطین در اعتراض به این تصمیم گستاخانه برای چند روز  متوالی در غزه ادامه دارد. روز شنبه در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه نیز دو نفر شهید شدند. رژیم صهیونیستی ادعا کرد این حملات در واکنش به شلیک راکت از غزه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ابراز امیدواری لیبرمن برای پایان یافتن تظاهرات فلسطینی‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار