ارائه خدمات بهداشتی پزشکی رایگان به بیش از 5 هزار نفر

قرارگاه خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران به 5 هزار و 603 نفر در شهرستان سربیشه خراسان جنوبی خدمات بهداشت پزشکی ارائه کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  سرهنگ دوم هروی ، معاون طب رزم اداره بهداشت و درمان قرارگاه خاتم الانبیاء ارتش گفت: کادر پزشکی این قرارگاه در مدت 6 روز حضور خود، از 12 تا 17 آذر، در روستای سلم آباد شهرستان سربیشه این خدمات را بصورت رایگان ارائه کردند.


وی افزود: این بیماران توسط 20 متخصص در رشته های قلب، داخلی، اروئولوژی، روان پزشکی، مغز و اعصاب، ارتوپدی، پوست و مو، چشم، دندان پزشکی و جراحی عمومی و 40 نفر کادر پرستاری و پاراکلینیکی در 4 بیمارستان صحرایی و دو کانکس سیار جراحی عمومی و دندان پزشکی ویزیت شدند.


سرهنگ دوم هروی عرضه خدمات دندان پزشکی شامل ویزیت، ترمیم، عصب کشی، جراحی و کشیدن دندان به 450 نفر، 7 عمل جراحی سرپایی در کانکسهای جراحی سیار، غربالگری دیابت و فشارخون برای 3 هزار نفر و توزیع 3 هزار نسخه دارویی را از دیگر خدمات ارائه شده دانست و گفت : این قرارگاه همچنین هزینه عمل جراحی کودک دو ماه ای که به اختلال لب شکری مبتلا بود را نیز تقبل کرد.


معاون طب رزم اداره بهداشت و درمان قرارگاه خاتم الانبیاء ارتش گفت: علاوه بر این، تیم پزشکی قرارگاه خاتم الانبیاء برای خدمات تخصصی، معاینه دام و بررسی وضعیت آب آشامیدنی به روستای ماه خونیک و مناطق عشایری چاهشند و چاه عمار اعزام شدند.


این خدمات را قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب طرح مردم یاری محمد رسول الله بصورت همزمان در استانهای خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان اجرا شد.

منبع:صداوسیما
انتهای پیام/ک

طرح مردم یاری محمد رسول الله با ارائه خدمات به 5 هزار نفر به پایان رسید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار