خدابخش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تاکید بر ظرفیت‌های منطقه آزاد ارس در برنامه‌های تبریز 2018

استاندار آذربایجان شرقی گفت: ظرفیت‌های منطقه آزاد ارس در برنامه‌های گردشگری تبریز 2018 مورد توجه است.

مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه‌های استان متبوعش برای تبریز 2018، اظهار کرد: مسیر گردشگری بهترین راه برای توسعه کشور است و  پیشرفت جامعه را در پی دارد.

وی با بیان اینکه در کشور ما نیز به این موضوع کم و بیش پرداخته می‌شود، گفت: با توجه به جاذبه‌های تاریخی فراوان‌مان، آنگونه که شایسته بوده است به بحث گردشگری نپرداخته‌ایم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه گردشگری می‌تواند در اقتصاد کشورمان نقشی مثبت ایفا کند، بیان کرد: صنعت گردشگری جایگاه سوم اقتصاد جهانی را پیدا کرده است و ضرورت دارد در کشور توجه بیشتری نسبت به این مقوله داشته باشیم.

خدابخش  تاکید کرد: تا مراسم افتتاحیه تبریز 2018 زمان زیادی باقی نمانده است لذا باید برنامه‌ها را با سرعت بیشتری پیش ببریم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ظرفیت‌های منطقه آزاد ارس در برنامه‌های تبریز 2018 مورد توجه است، اضافه کرد: تخلیه ساختمان‌های تاریخی تبریز  از جمله اقداماتی است که باید انجام شوند.

وی با اشاره به مقوله مهم برند سازی در برنامه‌های تبریز 2018، گفت: برنامه‌ریزی‌هایی برای برند سازی انجام شده است و به این مهم نیز توجه جدی خواهد شد، همچنین محوریت تبریز 2018 فرهنگ، هنر و ادب است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار