خدابخش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اجرای شعار سال مهمترین اولویت کاریم در استان آذربایجان شرقی است

استاندار آذربایجان شرقی مهمترین اولویت‌های کاری خود را در استان متبوعش تشریح کرد.

مجید خدابخشمجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مهمترین اولویت‌های کاری خود در استان متبوعش، اظهار کرد: مقام معظم رهبری شعار امسال را «اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال» نامگذاری کردند و اولویت اصلی دولت دوازدهم نیز همین است ما هم در استان آذربایجان‌شرقی عمل و اجرای این شعار را در اولویت اصلی کاری خود قرار می‌دهیم.

وی افزود: البته دو موضوع احیای دریاچه ارومیه و تبریز ۲۰۱۸ که فرصت کمی برای آن باقی مانده از دیگر برنامه‌های اصلی بنده در استان است.

خدابخش تصریح کرد: توسعه همه جانبه با محوریت اشتغال‌زایی برنامه اصلی دیگر برای استان آذربایجان‌شرقی است و قطعاً رسیدگی به مسائلی از جمله مباحث فرهنگی، اجتماعی مخصوصاً با توان و ظرفیت بسیار بالای نیروی انسانی در استان نیز از برنامه‌های اولویت دار خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تهیه و تدوین سند تدبیر و توسعه در استان، خاطر نشان کرد: تا آخر مهر تمام اطلاعات این سند به روز می‌شود و با هماهنگی بین نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه در استان و تمام دستگاه‌ها مربوطه به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار