ویسی مطرح کرد:

توسعه بستر مشارکت دانشجویان ضرورت جوامع دانشگاهی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از ضرورت توسعه بستر مشارکت دانشجویان دانشگاه‌ها خبر داد.

توسعه بستر مشارکت دانشجویان ضرورت جوامع دانشگاهیبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  میلاد و‌یسی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در مراسم روز دانشجو گفت: حضور تشکل‌های دانشجویی فعال نظیر بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی در کنار سایر تشکل‌های فرهنگی زمینه ساز گسترش فعالیت‌های دانشجویی در عرصه‌های مختلف است.

وی گفت: روز دانشجو نماد عدالت‌خواهی و استکبار ستیزی گروهی از جامعه است که از نظر بزرگان انقلاب ما نیز موذن خوانده می‌شوند و این قشر باید حیات و ممات جامعه را در نظر داشته باشد.

 و‌یسی افزود: دانشجو در جامعه ما نماد نو‌اوری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است و از این رو رهبر معظم انقلاب از جوانان به ویژه نسل جوان خواسته‌اند تا در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی پیشگام شوند و برای رساندن پیام انقلاب به دل‌ها و نسل‌های انقلاب گام بردارند.

 وی گفت: پیام انقلاب ما فرهنگ اسلام و فرهنگ انقلابی بود و امروز دانشجویان در عرصه‌های گوناگون، در جهاد انقلابی و فرهنگی حضور دارند.

و‌یسی در آستانه روز دانشجو گفت: ما دانشجویان بسیجی به جهت تبیین رسالت از سوی بنیان‌گذار کبیر انقلاب در دفاع از آرمان و اهداف گام برمی‌داریم و امیدواریم مشارکت دانشجویان زمینه ساز آرمان‌های انقلاب باشد.

 وی به عنوان یکی از نمایندگان بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: امیدواریم نظام سلامت نیز از سیستم شفافی برخوردار شود و نظام سلامت ما از پزشک سالاری خارج شود.

 و‌یسی افزود: طرح تحول نظام سلامت طرح خوبی بود که در ابتدای دولت یازدهم برنامه ریزی و اجرا شد و برخی از تشکل‌های دانشجویی نسبت به این طرح انتقاداتی دارند که امیدواریم دولت بتواند آن را برطرف کند.

 مسئول بسیج دانشجویی در ادامه توسعه فعالیت‌های فرهنگی و جهاد در جبهه علمی با ابزار اقتصاد دانش‌بنیان را گامی ضروری در رفع نیاز‌های جامعه و ارتقاء نظام اسلامی دانست.

 وی در پایان خواستار توجه متولیان آموزش عالی و متولیان فرهنگی کشور در راستای ارتقاء فعالیت‌های دانشجویی شد.

انتهای پیام/

 

مراسم روز دانشجو در دانشگاه  علوم بهزیستی و توانبخشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار