سرسنگی خبر داد:

افزایش زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی دانشگاه تهران

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: هدف ما افزایش زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی دانشگاه تهران در دوره جدید است.

افزایش زیرساخت های ورزشی و فرهنگی دانشگاه تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در عملیات اجرایی ساخت مجموعه استخر سرپوشیده دانشگاه تهران در آستانه روز دانشجو گفت: خوشحالیم امسال در آستانه روز دانشجو 2 فضای ورزشی مطلوب را برای دانشجویان کلنگ زنی کنیم این کار نشان از توجه دانشگاه تهران به حوزه مسائل فرهنگی و ورزشی دانشجویان دارد.


وی ادامه داد: یکی از رویکردهای جدی ما این است که بتوانیم در این دوره زیرساخت های ورزشی و فرهنگی دانشگاه تهران را افزایش دهیم.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران اضافه کرد: این مجموعه بالغ بر 1200 متر مربع و شامل سونا، جکوزی، سالن بدن سازی و استخر بزرگسال و کودک است.

سرسنگی افزود: دانشگاه تهران یک دانشگاه قدیمی است و سالن‌های ورزشی که در این دانشگاه داریم بسیار قدیمی است و دیگر کفاف دانشجویان ما را نمی‌دهد لذا سعی کرده‌ایم این سالن ها را و فضاهای فرهنگی و ورزشی خود را افزایش دهیم که خوشبختانه در مدت زمان کوتاهی چندین پروژه را به سرانجام رسید.

وی تصریح کرد: ساخت یک سالن چند منظوره ورزش های توپی و کشتی،  پروژه‌ای در چند روز گذشته بود امروز هم خوشبختانه مراسم کلنگ زنی مجتمع ورزشی آبی این دانشگاه را داریم و امیدواریم مدت یکسال این مجتمع ساخته شود و در اختیار دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه قرار گیرد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران اظهار داشت: ما برای اجرای این طرح سعی کرده ایم از مشارکت بخش خصوصی استفاده کنیم به هرحال دانشگاه ها با مشکلات مالی روبرو هستند و شاید نتوانند برای انجام این پروژه های بزرگ سرمایه گذاری کنند.

سرسنگی گفت: برای احداث این پروژه مبلغی بالغ بر 5 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است و امیدواریم بتوانیم باز هم سالن‌های فرهنگی و ورزشی مشابهی احداث کنیم به نظر من ساخت سالن چندمنظوره ورزشی سرانه فضای ورزشی برای دانشجویان را بهبود می‌بخشد.

وی یادآورشد: دانشگاه تهران 88331 متر مربع فضای رو باز دارد که سرانه آن با احتساب دانشجویان و کارمندان و اعضای هیئت علمی معادل 1/49 متر مربع می‌شود و وضعیت خوبی است؛ اما مقدار فضای ورزشی سرپوشیده 29002 متر مربع است که سرانه آن با احتساب دانشجویان و کارمندان و اعضای هیئت علمی معادل 0/49 متر مربع می شود که خوب نیست. ساخت سالن چندمنظوره ورزشی اتفاق خوبی خواهد بود که می‌تواند اندکی سرانه ورزشی سر پوشیده دانشجویان را بهبود ببخشد. با ساخت این سالن چند منظوره، سرانه با احتساب دانشجویان و کارمندان و اعضای هیئت علمی به 0/52 متر مربع خواهد رسید.


انتهای پیام/

ساخت سالن چند منظوره ورزشی در دانشگاه تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار