اجرای طرح مصباح الهدی در مدارس استان اردبیل

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طرح مصباح الهدی با رویکرد آشنایی دانش آموزان با زندگانی امام حسین (ع) در کلیه ی مدارس نواحی و مناطق استان اردبیل اجرا می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مصطفی کافی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان این که طرح امام شناسی با رویکرد آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی اسلامی و توسعه و تعمیق سیره عملی و اخلاقی نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در مدارس و ادارات مناطق و نواحی تابعه اجرا می گردد، افزود: در اجرای این طرح کلیه مدارس استان از ظرفیت های موجود استفاده و اقدام به معرفی همه جانبه زندگانی امام حسین (ع) می نمایند.

وی اجرای مطلوب طرح مصباح الهدی را جزء سیاست های کاری و برنامه آموزش و پرورش دانسته و تاکید کرد: کلیه عوامل اجرایی باید از تمامی ظرفیت های موجود جهت اجرای بهینه این طرح استفاده نموده و از شعارها و متن های مناسب جهت معرفی امام معصوم (ع) در برگزاری مسابقات، جشنواره ها، جلسات، همایش ها و ... استفاده کنند.

وحید سید هاشمی رییس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش استان اردبیل نیز ضمن توجیه و تبیین بخش هایی از شیوه نامه مصباح الهدی و نیز ضمن ارائه گزارش مربوط به اجرای این طرح در سال های گذشته در مدارس نواحی و مناطق استان، ضـرورت اجرای این طرح در سال جاری را با  همکاری کلیه شعبات خواستار شدند.

گفتنی است که اجرای این طرح از سال ۹۳ آغاز شده و استان اردبیل در سال تحصیلی ۹۵ ـ ۹۴ با موضوع و معرفی امام علی (ع) و درسالتحصیلی ۹۶ ـ ۹۵ با معرفی امام حسن المجتبی (ع) در کلیه مدارس اجرا گردید و امسال نیز در قالب معرفی سیره علمی و عملی  امام حسین (ع) در کلیه مدارس نواحی و مناطق استان اجرا می گردد.

 

انتهای پیام/ح

معرفی سیره علمی و عملی  امام حسین (ع) در مدارس اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.