اعضای جمهوری‌خواه سنا لغو «اوباماکر» را تصویب کردند

اعضای جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا سرانجام به لغو «اوباماکر» به عنوان بخشی از لایحه کاهش مالیات در این کشور، رأی مثبت دادند.

اعضای جمهوری‌خواه سنا لغو «اوباماکر» را تصویب کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه آمریکایی هیل، اعضای جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا سرانجام به لغو «لایحه مراقبت مقرون به صرفه» –موسوم به اوباماکر– به عنوان بخشی از لایحه کاهش مالیات در این کشور، رأی مثبت دادند.

این اقدام جمهوری خواهان سنا گام بزرگی در جهت لغو این بخش «نامحبوب» (به اعتقاد نگارنده گزارش) از قانون مراقبت‌های درمانی آمریکاست.

جان باروزو، عضو جمهوری خواه مجلس سنا از ایالت وایومینگ آمریکا، با اشاره به این دستاورد مهم سناتورهای جمهوری خواه گفت: خانواده های آمریکایی باید بتوانند درباره اقلامی که می خواهند خریداری کنند و اینکه چه کسی برای آنها کار کند خودشان تصمیم گیری کنند و نه دولت.

باروزو افزود معتقدم اگر کسی نمی خواهد بیمه اوباماکر را خریداری کند نباید بابت این موضوع به دولت فدرال جریمه مالیاتی بپردازد.

این در حالی است که لایحه مالیاتی سنا باید با قانون مصوب مجلس نمایندگان که شامل لغو اوباماکر نمی‌شود، تطبیق داده شود. اما با توجه حمایتی که در کنفرانس جمهوری خواهان از طرح لغو اوباماکر اعلام شد، به نظر نمی رسد این موضوع چالش بزرگی ایجاد کند.

در ادامه گزارش آمده است هیچ یک از دموکرات ها در سنا و مجلس نمایندگان آمریکا به لایحه های مالیاتی جمهوری خواهان رأی ندادند.

بسیاری از کارشناسان بهداشت و درمان معتقدند لغو این فرمان باعث بی ثباتی در بازار اوباماکر و افزایش حق بیمه خواهد شد و در نهایت بیمه‌شدگان را به خروج از برخی پوشش‌های بیمه‌ای وادار خواهد کرد. زیرا با حذف جریمه های مالی درنظر گرفته شده در اوباماکر برای افرادی که تحت پوشش بیمه سلامتی نباشند، انگیزه افراد سالمی برای خرید بیمه –و درنتیجه کاهش هزینه های درمانی بیماران– کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/

رأی مثبت جمهوری‌خواهان سنا به لغو اوباماکر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار