امام جمعه شهرستان دورود:

وضعیت شهرداری دورود هر چه زودتر تعیین و تکلیف شود

حجت‌الاسلام رضا حقیان امام جمعه دورود گفت:باید صریح وضعیت شهرداری دورود تعیین و تکلیف شود و انتقاد من نسبت به دیر صادرشدن حکم ابلاغ شهرداردورود است .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام رضا حقیان امام جمعه دورود نیز ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به شهادت آیت الله حسن مدرس و تبریک روز مجلس گفت: پیشرفت در کشور به خاطر قانون تصمیم گیری درست است.

وی افزود: تحقق مجلس کارآمد و موفق درتمام عرصه‌ها وابسته به ۳ امراست که ۲ امر مربوط به نمایندگان مجلس و یک امرمربوط به مردم است؛ قانون باید کارشناسی شده، الزام آور، عدم مغایرت با دیگرقوانین، جامع وآینده نگری در آن باشد.

امام جمعه دورود گفت: نمایندگان به خوبی می‌دانند که در کشور ۱۴۰۰ گسل فعال چند وقت یک بار فعال می‌شود و اگر به اندازه کافی کانکس به منظور زندگی موقت در کشور نباشد، یعنی آینده نگری در کشور نیست.

حقیان افزود: جلسات علنی در یک روز مجلس، براساس آمار ۶ میلیارد است که باید هزینه‌ها کم شود؛ مجلس باید به سمت قانون گذاری دقیق و نظارت برحسن اجرای قانون برود و کم کاری و بی دقتی در قانون صورت نگیرد.

وی افزود: اختلاس‌های صورت گرفته بخاطر نبود نظارت است و متاسفانه مهمترین دستورکار نمایندگان مجلس، عزل و نصب مدیران است.

خطیب نماز جمعه دورود به مسئولان مربوطه و استاندار لرستان در خصوص صادر نشدن حکم یک هفته‌ای شهردار دورود بخاطر کم کاری‌های صورت گرفته تذکر داد و گفت: در خصوص انتخاب شهردار از من نظری گرفته نشده، و وارد این فاز نمی‌شوم.

وی عنوان کرد: باید صریح وضعیت شهرداری دورود تعیین و تکلیف شود و انتقاد من نسبت به دیر صادرشدن حکم ابلاغ شهرداردورود است که باید یک هفته‌ای انجام می‌شد که متاسفانه هنوز صورت نگرفته و قطعا شهرستان دورود با بحران مواجه می‌شود.

انتهای پیام/د

  شهرداری دورود هر چه زودتر تعیین  شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.