امام جمعه پلدختر:

زیربنای تشکیل جبهه مقاومت در منطقه، تفکر بسیجی است

امام جمعه پلدختر گفت: تفکر بسیجی زیربنای تشکیل جبهه مقاومت در منطقه و دنیا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری  در گردهمایی دو هزار نفری بسیجیان پلدختر گفت: بسیج در لغت به معنای سامان دادن و اسباب ساز بوده و در اصطلاح یک حرکت منظم و سازمان یافته اجتماعی است و با توجه به فرهنگ هر جامعه شکل می‌گیرند و هدف از تشکیل بسیج مستضعفین نگهبانی از انقلاب و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: برای دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی نیازمند فرهنگ بسیجی و بسیجیان هستیم؛ باید افراد جامعه تلاش شان را مضاعف کنند و باید همه ما تحت عنوان بسیج از مظلومین دفاع کنیم.

سوری عنوان کرد: بسیجیان در نظام جمهوری جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها توان خود را نشان دادند و بسیجیان باید به این افتخار کنند که رهبر وامام شان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری می‌فرمایند افتخاری بالاتر از این نیست که بسیجی هستیم و کاش با بسیجیان محشور شویم.

امام جمعه پلدختر تصریح کرد: ولایت مداری و ولایت پذیری از شاخصه‌های مهم بسیجیان است و آن شاخص که آن‌ها را برجسته می‌کند همین بحث ولایت پذیری است؛ اگر در راس حکومت، ولی فقیه نباشد حرکات ما مشروع نیستند و باید کسی باشد که به حرکات و جهاد ما مشروعیت ببخشد و این همان ولایت فقیه است.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی دستاورد‌های بسیج در دفاع مقدس روشن و مشخص است؛ در جایی که بسیج قرار گرفته به خاطر ولایت مداری و ولایت پذیری موفق عمل کرده است؛ در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری به دولت مردان خطاب فرمودند که از نیروی موفق و کارآمد و کاربلد بسیج استفاده کنید نیرویی که هم توان هم اخلاق و تعهد دارد.

سوری گفت: نیرو‌های بسیج مردمی حشد الشعبی، حیدریون وفاطمیون همه با الگوگیری از بسیج مردمی ایران به وجود آمدند و با الهام گرفتن از نیرو‌های مقاومت ایران اسلامی داعش را در کشور‌های خودشان شکست دادند و موفقیت‌های بزرگی را کسب کردند.

انتهای پیام/د

تفکر بسیجی زیربنای تشکیل جبهه مقاومت در منطقه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.