فرمانده سپاه شهرستان دورود:

مهم‌ترین آرمان‌های بسیج، پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی است

فرمانده سپاه شهرستان دورود گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی یکی از مهمترین آرمان‌های بسیج است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  بهمن واقعی، در تجمع بزرگ بسیجیان در دورود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج در طول ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با تبریک هفته بسیج گفت: امروزه بسیج به یک نیروی قدرتمند مردمی و خط مقدم مقابله با خطر‌ها تبدیل شده است.

وی افزود: بسیج تنها نیروی مردمی در جهان است که با شعار حق طلبی و عدالت خواهی تشکیل شده است؛ پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی یکی از مهمترین آرمان‌های بسیج است؛ نیروی بسیج با تمام توان خود از آرمان‌های ارزشمند خود دفاع می‌کند؛ بسیج در هرعرصه‌ای که وارد شود قطعا موفق خواهد شد و کار‌های نشدنی را شدنی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه دورود گفت:در دی ماه سال ۵۹ بسیج مستضعفین زیر مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و با سازماندهی در نیرو‌های مردمی در پایگاه‌های مقاومت سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

حجت‌السلام والمسلمین سید عباس موسوی مسئول امور روحانیون نمایندگی، ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز در این تجمع اظهار داشت: امرزه همگی شاهد بودند، اولین گروهی که به مناطق زلزله زده کرمانشاه وارد شدند، بسیجیان و گروه‌های جهادی بودند.

وی افزود: بسیج یک حرکت الهی در راستای خدمت به دین خدا است و در راستای ارزش‌های اسلامی گام بر می‌دارد؛ هرکسی که درمقابل دشمنان اسلام و ولایت و برای حفظ آرمان‌های انقلاب می‌ایستد، بسیجی است.

مسئول امور روحانیون نمایندگی، ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: اگر به ساختار بسیج مراجعه کنید مشاهده می‌کنید که وابسته به صنف یا گروهی نیست؛ اعم از هنرمندان، عشایر، اساتید و... همگی عضو بسیج هستند.

این تجمع با چند برنامه فرهنگی از جمله برگزاری نمایشگاه بخشی از عملکرد بسیج و سپاه دورود، اجرای گروه سرود، اجرای حرکات رزمی توسط رزمی کاران ذوالفقار بسیج، اجرای رژه حماسی و بیعت شهدا همراه بودو

انتهای پیام/د

پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی از مهم‌ترین آرمان‌های بسیج است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار