بهارستانی یزدی بر کرسی شهرداری طبس نشست

جلسه معارفه بهارستانی یزدی در سالن میقات الرضای آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم طبس برگزار شد.

بهارستانی یزدی بر کرسی شهرداری طبس نشستبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛جلسه معارفه بهارستانی یزدی به عنوان شهردار جدید طبس دقایقی پیش در سالن میقات الرضای آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم طبس برگزار شد.

در این جلسه امام جمعه شهرستان طبس طی سخنانی از تلاش های بخشی طوسی تقدیر کرد و از مجید بهارستانی یزدی خواست تا در احیای معماری تاریخی و اسلامی طبس پیش از زلزله بکوشد و در مستحکم سازی این شهر زلزله خیز توجه کافی داشته باشد .

فرماندار طبس نیز در این جلسه با بیان اینکه در دوران شهرداری پیام بخشی طوسی خدمات بسیار مهم و ارزنده ای ارائه شد،حضور بهارستانی یزدی را با سوابق درخشان در طبس مغتنم شمرد.

وی افزود:طبس دارای ذخایر بی نظیر و درآمد مالیاتی قابل توجه برای دولت است و مطالبه به حق مردم طبس،منتفع شدن شهرستان از این درآمد ها است.

شهردار سابق طبس نیز در این جلسه از کارکنان،پرسنل و کارگران شهرداری تشکر کرد و گفت:اگر کارنامه ای به مردم ارائه شد تلاش آنها بوده و من تنها یک عضو هماهنگ کننده بودم.

بهارستانی یزدی نیز در این جلسه گفت:با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار و با توجه به سابقه کاریه خود،باتوجه به همه جوانب شهر و با تلاش همکارانم در شهرداری،به سیرت،صورت،کالبد و به روح شهر خواهیم پرداخت.

وی با بیان اینکه در شهر طبس مدیریت هم سخت است و هم آسان،افزود:سختی به خاطر شهرداران فعال سابق و آسانی به خاطر مردم و مسئولان همراه است.

بهارستانی یزدی گفت:من دست تمام سرمایه گذاران داخلی و خارجی بومی و غیر بومی را به گرمی میفشارم .

شهردار جدید طبس افزود:رضایت مردم از خدمات شهرداری و در نظر گرفتن صرفه و صلاح مردم در اولویت خواهد بود.

انتهای پیام/غ

معارفه بهارستانی یزدی به عنوان شهردار جدید طبس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.