عابدینی: کمیسیون ورزشکاران در نتایج مسابقات آسیایی و المپیک موثر است

ملی پوش شمشیربازی گفت: تشکیل کمیسیون ورزشکاران در کسب نتیجه بازی‌های آسیایی و المپیک موثر خواهد بود.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از المپیک ایران ، مجتبی عابدینی شمشیرباز کشورمان و عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک کشورمان در خصوص این کمیسیون گفت:

ورزشکاران دیگر رشته‌ها با رأی و اعتماد خود به عضویتم در این کمیسیون کمک کردند که این موضوع باعث افتخار است.حضورم در کمیسیون ورزشکاران یکی از موفقیت‌های دوران ورزشی‌ام است.

فکر می‌کنم ثبت سابقه ورزشکاران طوریکه به واسطه آن و تعداد سال‌های فعالیت رسمی‌شان بتوانند برای خود در دوره بعد از قهرمانی، پشتوانه‌ای داشته باشند، یکی از مهمترین و بهترین کارهایی است که در قالب این کمیسیون می‌توان انجام داد.

وی ضمن تشکر از مسئولان کمیته ملی المپیک تصریح کرد: فکر می‌کنم لازم باشد مسئولان این کمیته هر چه بیشتر به ورزشکاران نزدیک شوند تا با مشکلات و کمبودهای آنها بیشتر آشنا شوند. در این صورت راهکارها منطقی‌تر و اصولی‌تر انتخاب می‌شود.

امیدوارم با تشکیل کمیسیون ورزشکاران، مسئولان بیشتر و کامل‌تر از همیشه در جریان مشکلات ورزشکاران قرار گیرند تا بتوانند سریعتر برای آنها چاره اندیشی کنند.

قطعا تشکیل کمیسیون ورزشکاران و اجرای برنامه‌های آن در رویدادهایی مانند بازی‌های آسیایی و المپیک نتیجه مثبت خود را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

 


اخبار کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار