میراسماعیلی: آقایان از روی دوش من بالا رفتند و رئیس شدند

پیشکسوت جودو در واکنش به نامه نگاری های فدراسیون جودو برای کنار گذاشتن او از کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک گفت: آقایان از روی دوش من بالا رفتند و رئیس شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان آرش میراسماعیلی پیشکسوت جودو در واکنش به نامه نگاری های فدراسیون جودو برای برکناری او از کمیسیون ورزشکاران گفت: این اقدامات باعث تاسف است. من 16 سال افتخار حضور در تیم ملی را داشتم. متاسفانه چون گزینه مد نظر فدراسیون  رای نیاورد این کارها را انجام می دهند. آقایان پا روی دوش های من و مدال های من گذاشتند و حالا رئیس شده اند. بهتر است مسئولان به فکر جودو باشند. خدا به راه راست هدایتشان کند.

او افزود: به زودی قهرمانان کمیسیون ورزش به مناطق زلزله زده سفر خواهند کرد و کمک ها را به دست آنها خواهند رساند. اولین قدم کمیسیون با از دست دادن هم وطنان همراه بود دلمان نمی خواست این اتفاق بیفتد اما این کمیسیون در کنار مردم است.

میراسماعیلی خاطر نشان کرد: هفته آینده مراسم معارفه کمیسیون ورزش انجام می شود. در حال تدوین برنامه ای هستیم تا مشکلات و آسیب قهرمانان را برطرف کنیم. وظیفه ما حفظ منافع ورزشکاران است. کمیسیون زبان گویا و نماینده سایر ورزشکاران است.

 انتهای پیام/

 اظهارات میراسماعیلی درباره زلزله کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۵ آبان ۱۳۹۶
وای من عاشق ورزش جودو هستم