کیمیا علیزاده: باید گوش شنوا داشته باشیم و مشکلات ورزشکاران را حل کنیم

قهرمان تکواندو ایران و دارنده مدال برنز المپیک در حاشیه اولین نشست کمیسیون ورزشکاران گفت: ما در اینجا هستیم تا صدای ورزشکاران را بشنویم و مشکلاتشان را حل کنیم.

کیمیا علیزاده: باید گوش شنوا داشته باشیم و مشکلات ورزشکاران را حل کنیمکیمیا علیزاده در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: 15 نفر انتخاب شده ای کمیسیون ورزشکاران از صمیم قلب برای پیشرفت ورزشکاران تلاش می کنند. امیدوارم این کمیسیون ادامه دار باشد و بتواند در راستای حل مشکل ورزشکاران مفید واقع شود.قرار است با همفکری هم به نتایجی برای رفع مشکلات ورزشکاران برسیم و صدای ورزشکاران را بشنویم و به دنبال رفع مشکلاتشان باشیم.


وی ادامه داد: واقعا فکر کنم در این دوره تاثیر گذار هستیم اما 6 عضو هیئت رئیسه می توانند نقش به سزایی در رفع مشکلات ورزشکاران داشته باشند و در این دوره امیدوارم کمیسیون نقش واقعی خود را ایفا کند. ضمن اینکه حضور بانوان ورزشکار در این کمیسیون کمک می کند که مشکلات ورزشکاران بانو بیشتر موشکافی شود و در جهت حل آن تصمیمات بهتری اتخاذ شود.


علیزاده در مورد وضعیت مصدومیت خود و دوری از میادین گفت:من مهر ماه جراحی کردم روند بهبودم خوب است و امیدوارم برای بازی های آسیایی اندونزی در خرداد ماه سال بعد برسم.


انتهای پیام/

اظهارات علیزاده درباره عملکرد کمیسیون ورزشکاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار