در کانون فرهنگی و تربیتی ادب؛

افتتاح نمایشگاه آثار نقاشی چاپ هنرمند آلمانی در خرم‌آباد

نمایشگاه آثار هنری نقاشی چاپ الکه پرایس هنرمند آلمانی در محل نگارخانه کانون فرهنگی و تربیتی ادب شهرستان خرم‌آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ خدانظر دریکوند مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در آئین افتتاح نمایشگاه آثار هنری نقاشی چاپ الکه پرایس که با حضور این هنرمند آلمانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم آباد و جمعی از فرهنگیان، هنرمندان و مردم هنر دوست برگزارشد، اظهار داشت: این نمایشگاه متشکل از ۱۷ اثر نقاشی چاپ روی پارچه با الهام از هنر اصیل ایرانی بوده که به مدت ۵ روز، صبح و عصر آماده بازدید علاقمندان است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی هنرمندان استان با سبک‌های نوین نقاشی، تبادل تجربه با هنرمندان خارجی و تاثیر هنر ایرانی و اسلامی در آثار هنرمندان اروپایی عنوان کرد و ادامه داد: هنر شیواترین و بهترین زبان برای اشاعه و تبادل فرهنگ است.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان پبرگزاری این نمایشگاه را برای تکامل و اعتلای هنر هنرمندان کشور موثر برشمرد و ادامه داد: آشنایی هنرمندان استان با آثار هنری سایر کشور‌ها می‌تواند در تکامل فرهنگ و هنر بومی اثر مثبت و سازنده‌ای بر جای بگذارد.

نورالدین کرمی مدیر کانون فرهنگی و تربیتی ادب نیز گفت: دعوت از این هنرمند آلمانی در راستای کمک به هنرمندان استان برای آشنایی با سبک‌های نوین هنری است و تلاش شده در این نمایشگاه تاثیر و تاثر فرهنگ‌های مختلف در آثار هنرمندان به نمایش گذاشته شود.

وی تاکید کرد: آثار این هنرمند آلمانی متاثر از هنر اصیل مردم لرستان و هنر‌های اصیل ایرانی است.

نمایشگاه آثار نقاشی چاپ هنرمند آلمانی در خرم‌آباد افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.