ساخت فیلم کوتاه؛

ساخت ۱۶ فیلم کوتاه در بروجرد

مسئول انجمن سینمای جوان بروجرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ فیلم کوتاه در شهرستان بروجرد ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اکبر حدادی مسئول انجمن سینمای جوان بروجرد اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون همچنین چهار دوره کلاس‎های مبانی عکاسی و عکاسی پرتره در بروجرد برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: در مدت یاد شده دو نمایشگاه عکس و چهار کارگاه تخصصی عکاسی و فیلم‎سازی در شهرستان بروجرد برگزار شده است.

مسئول انجمن سینمای جوان بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: هم زمان با سراسر کشور دوره ۷ ماهه فیلم‌سازی در بروجرد برگزار می‎شود.

حدادی تاکید کرد: انجمن سینمای جوان بروجرد هم زمان با دفاتر سراسر کشور دوره ۷ ماهه فیلم‌سازی برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: دوره جدید فیلم‌سازی در سه گام و به مدت هفت ماه برگزار می‌شود و سر فصل‌های آن نیاز علاقمندان به این عرصه را برآورده می‌سازد.

مسئول انجمن سینمای جوان بروجرد تاکید کرد: این دوره شامل دروس آشنایی با سینما، عکاسی، کارگردانی، تصویربرداری، تدوین، صدا، کارگاه‎های تدوین و صداگذاری، ایده تا فیلم، فیلم‌سازی مستند، فیلم‌سازی داستانی و فیلم‌سازی تجربه‌گرا است.

حدادی بیان کرد: برگزاری دوره ۷ ماهه فیلم‌سازی به گونه‌ای ا‌ست که هنرجویان پس از اتمام دوره مهارت و توانایی ساخت فیلم کوتاه را با حمایت انجمن سینمای جوان خواهند داشت.

انتهای پیام/م

از ابتدای امسال ۱۶ فیلم کوتاه در بروجرد ساخته شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.