تجمع فلسطینیان ساکن رام‌الله در همبستگی با قربانیان حمله تروریستی مصر

فلسطینیان ساکن شهر رام‌الله در کرانه باختری رود اردن امروز برای ابراز همبستگی با قربانیان حمله تروریستی اخیر مصر تجمع کردند.

تجمع فلسطینیان رام‌الله در همبستگی با قربانیان حمله تروریستی مصربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی ای پی تی ان، فلسطینیان ساکن شهر رام الله در کرانه باختری رود اردن امروز (یکشنبه) برای ابراز همبستگی با قربانیان حمله تروریستی اخیر در مسجدی در سینای مصر تجمع کردند. فلسطینیان شرکت کننده در این تجمع که پرچم فلسطین و پارچه نوشته هایی در حمایت از این قربانیان در دست داشتند، مقابل دفتر دیپلماتیک مصر جمع شدند.

سلیم مراد، سفیر مصر در فلسطین گفت: این گروه تروریستی جنایتکار زبون (اشاره به گروه وابسته به داعش که مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است) در تلاش است با ایجاد هرج و مرج ایجاد، منطقه را بی ثبات کند و مانع از برقراری امنیت نمازگزاران در مساجد شود. آنها حتی 27 کودک را تا به این لحظه کشته اند. این نشانه واضحی از میزان وحشت و تباهی این سازمان های شکست خورده جنایت کار است.

یکی از ساکنان رام الله گفت: این واکنش بسیار طبیعی فلسطینیان است. شخصیت ها و گروه های فلسطینی که امروز به اینجا می آیند نخست قصد دارند با خانواده های این قربانیان ابراز همدردی کنند و سپس موضع خود را درباره تروریسمی که سعی دارد مصر را به لرزه دربیاورد، نشان دهند.

 

انتهای پیام/

فلسطینی‌های رام‌الله با قربانیان حمله تروریستی مصر ابراز همبستگی کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار