رزاق خبر داد

محبوس شدن زن جوان در پراید در هم پیچیده+عکس

فرمانده نیروهای آتش نشانی ایستگاه 109 گفت:یک دستگاه خودرو سواری پراید به علت نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و با موانع کنار بزرگراه برخورد کرد و باعث گرفتار شدن راننده در اتاقک خودرو شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایرج رزاق فرمانده نیروهای آتش نشانی ایستگاه 109 اظهار کرد:با اعلام برخورد خودرو سواری به موانع کنار بزرگراه و مصدومیت راننده آن به سامانه 125، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 109 به همراه گروه امداد و نجات 8 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 14:05 امروز به انتهای بزرگراه شهید خرازی(مسیر شرق به غرب) اعزام شدند.

 رزاق گفت:یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک نفر سرنشین حین حرکت در مسیر، به علت نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شد و به شدت با موانع کنار بزرگراه برخورد کرد.
 

وی اضافه کرد: شدت این حادثه به حدی بود که راننده این وسیله نقلیه یک زن 37 ساله بود در اتاقک در هم پیچیده خودرو سواری گرفتار شد.

رزاق با اعلام اینکه علت این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است، افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند.
 
محبوس شدن زن جوان در پراید در هم پیچیده+عکس
این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی به وسیله تجهیزات هیدرولیکی عملیات رهاسازی راننده محبوس شده درخودرو سواری را آغاز کردند و در کوتاه ترین زمان ممکن موفق شدند او را به خارج از اتاقک این وسیله نقلیه انتقال دهند.

رزاق گفت: راننده این وسیله نقلیه که به شدت دچار مصدومیت شده بود، برای انتقال به مرکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس شد.
 
انتهای پیام/
 

برخورد شدید پراید با موانع کنار بزرگراه شهید خرازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
زن مال رانندگی نیست
آخرین اخبار