مسعودی خبر داد

سقوط کارگر ساختمانی از ارتفاع 10 متری در بزرگراه شهید بابایی

فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت:یک کارگر ساختمانی به علت نامعلوم از ارتفاع 10 متری در ساختمان نیمه کاره بزرگراه شهید بابایی سقوط کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا مسعودی فرمانده آتش نشانان اعزامی اظهار کرد:با اعلام سقوط کارگر ساختمانی از ارتفاع 10 متری در بزرگراه بابایی به سامانه 125، بلافاصله  آتش نشانان ایستگاه 56 و گروه امداد و نجات 10 ایستگاه 57  ساعت 13:05 ظهر روز گذشته به بزرگراه بابایی ، جنب شهرک شهید بهشتی اعزام شدند.

محمدرضا مسعودی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه درباره این حادثه گفت: در یک ساختمان نیمه کاره، کارگران در هنگام کار بودند که ناگهان یکی از کارگران به علت نامعلوم به عمق 10 متری سقوط کرد.
 
وی افزود: نیروهای عملیاتی به سرعت خود را به طبقه منفی یک رساندند و کارگر 32 ساله که دچار مصدومیت شده بود را با استفاده از تجهیزات ویژه نجات و برانکارد به طبقه همکف انتقال دادند.
 
فرمانده آتش نشانان خاطرنشان کرد: آتش نشانان به سرعت مصدوم را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند و پس از تحویل محل حادثه به مسئولان کارگاه ساختمانی و ارائه تذکرات ایمنی، به ماموریت خود پایان دادند.
 
انتهای پیام/
 

سقوط کارگر ساختمانی از ارتفاع 10 متری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار