شکرانه مهربانی خبر داد

تصادف شدید سه دستگاه خودرو در بزرگراه شهید باقری

فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: برخورد شدید سه دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهید باقری یک مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی شکرانه مهربانی فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: با اعلام تصادف 3 دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهید باقری در ساعت 8:45 صبح امروز به سامانه 125،بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 57 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به سمت بزرگراه شهید باقری، خیابان استقلال اعزام شدند.

 فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: سه دستگاه خودرو سواری پژو 206، هیوندای توسان و ام وی ام، حین حرکت در مسیر به علت نامشخصی به شدت با یکدیگر برخورد کرده و ترافیک شدیدی را در مسیر ایجاد کرده بودند.

وی در ادامه گفت: سرنشینان هر سه وسیله نقلیه قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با کمک رانندگان خودروهای عبوری از داخل اتاقک خودروها خارج شده بودند و تنها یکی از آنان دچار مصدومیت شده بود.

شکرانه مهربانی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با نصب علائم هشدار دهنده از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند و پس از قطع جریان برق خودروهای حادثه دیده، فرد مصدوم را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی در پایان، هر سه خودرو سواری را به حاشیه امن خیابان انتقال دادند و آثار به جای مانده از حادثه را از سطح خیابان پاکسازی کردند.

لازم به ذکر است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.
 
انتهای پیام/
 

تصادف 3 دستگاه خودرو در پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار