ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تصادف سرویس اداره با کامیون در بزرگراه فتح/ ٣ تن مصدوم شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از برخورد اتوبوس سرویس اداره با یک کامیون در بزرگراه فتح خبر داد.

تصادف سرویس اداره با کامیون در بزرگراه فتح/ ٣ تن مصدوم شدندسید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در ساعت ١٣:١٥ بعد از ظهر امروز(شنبه) حادثه تصادف اتوبوس با کامیون در مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح نرسیده به میدان شیرپاستوریزه به آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: در پی وقوع این حادثه نیرو‌های ٢ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اذعان کرد: با حضور به موقع نیرو‌های آتش نشانی مشخص شد یک دستگاه اتوبوس که سرویس یکی از اداراه‌های اطراف تهران بود به عقب یک کامیون برخورد کرد و در پی وقوع این حادثه کامیون از مسیر خود منحرف شده و به داخل جوی آب افتاده است و اتوبوس هم بر اثر این تصادف خسارات فراوانی دید.

ملکی گفت: پیش از رسیدن نیروهای آتش نشانی، ١٣ مسافر از داخل اتوبوس خارج شدند و در این میان ٢ زن از ناحیه سر و صورت و دست‌ها و همچنین راننده اتوبوس از ناحیه پاها مصدوم و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی بیان کرد: با توجه به ترافیک سنگین عوامل راهور جهت تسهیل رسانی در امر ترافیک در محل حادثه حاضر شدند و ترافیک به حالت عادی برگشت.

ملکی در پایان گفت: عملیات آتش نشانان در ساعت ١٣:٤٩ به پایان رسید و محل حادثه برای بررسی علت به نیروهای راهور ناجا تحویل داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار