رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان

حضور ۲ بدمینتون باز اصفهانی در تورنمنت بین‌المللی سمنان

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت‌: یگانه کرمانی و علی باستانی برای حضور در تورنمنت بین‌المللی سمنان از سوی فدراسیون معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بیژن رجاییان درباره حضور ملی‌پوشان اصفهانی در مسابقات بین‌المللی سمنان اظهار داشت: یگانه کرمانی و علی باستانی 2 بدمینتون باز اصفهانی برای حضور در تورنمنت بین‌المللی سمنان از سوی فدراسیون معرفی شدند.

وی تصریح کرد: اصفهان 3 نماینده دیگر نیز برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی معرفی کرده بود اما با توجه به صحبت‌هایی که از سوی وزارت ورزش صورت گرفته و تغییراتی که در لیست ورودی مسابقات انجام شده، این 3 بازیکن به دستور وزارت ورزش کنار گذاشته شدند. در حال حاضر یگانه کرمانی در اردو حاضر بوده و تا 2 روز آینده علی باستانی نیز به اردوی تیم ملی پسران اضافه می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان درباره شرایط میزبانی از تورنمنت‌های بین‌المللی بیان کرد: برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود، با توجه به استقبال بسیار از سوی تماشاگران، برگزاری مسابقات بین‌المللی نیازمند زیرساخت‌های مناسب است.

رجائیان افزود: برگزاری رویدادهای مهم ورزشی برای سیستم هیئت بدمینتون اصفهان به تنهایی امکان‌پذیر نیست، برگزاری تورنمنت‌‎های بین‌المللی نیاز به حمایت از سوی نهادهایی مانند اداره کل ورزش و جوانان، استانداری و شهرداری دارد و اگر حمایت شود می‌توان شاهد برگزاری مسابقات بین‌المللی در استان اصفهان باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

معرفی 2 بدمینتون باز اصفهانی برای حضور در تورنمنت بین‌المللی سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار